Fotografering

Yes, igår fotades vi med bandet. Blev faktist jäkligt bra, DOCK var det otroligotroligt kallt.
Men kylan gjorde ingenting eftersom det kändes som att det gick mycket bra. Många roliga bilder och många bra.
Kommer bilder i nästa vecka eller om ett par dagar om jag har tur!

Efter fotograferingen så åkte vi in till Landskrona för att repa, gick inte alls bra. Jag var fortfarande bakis efter torsdagen så hade fett med huvudvärk. Så efter vi hade repat i en timme drygt så drog vi hem till Sarah och festade. Faktist jäkligt skoj! Dock fick jag knappt någon sömn eftersom jag nästan omöjligt kunde vända mig i Sarah säng, tre pers i den lilla sängen ger inte var och en av oss många kvadratmeter att sova på, varmt var det också! Kom hem vid 10.00 imorse, luktar skit, känner mig fett ofräsch och ska därför ta en dusch snart. Nästa gång väljer jag att sova i min egen säng, oavsett hur omständigt det än är att ta sig hem.
Dock är jag tacksam för den sovplatsen jag erbjöds igår!

Anyhow, håll utkik efter bilderna från fotograferingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0