En första titt!

Ikväll fick jag mig en första titt på bilderna från fortograferingen och dem blev som förväntat, otroligtotroligt bra!
Så nu har jag valt ut dem allra bästa, vilket var riktigt svårt eftersom alla var riktigt bra, och dem ligger nu under redigering och kommer att finnas klara och uppladade om en vecka eller två hoppas vi på. Så håll utkik här!

Annars så händer det inte så jätte mycket, planerar att påbörja inspelningen av våran platta om en månad eller två. Ska försöka förhandla med Janne (ägaren av det skivbolag som vi blivit signade av) och försöka komma överens om ett rimligt pris för plattan. Såfort den är klar kommer den för övrigt att finnas att köpa på Ginza.se!
Han kommer också skicka våran skiva till Japan, Tyskland och USA så vi hoppas på att få napp där också.

Turnén med E-type och Bonnie M har blivit inställd p.g.r av något som vi själv inte vet. Något som E-type valde att göra om jag inte har helt fel för mig. Så turnén blir inte av, men vi har ordnat en hel del spelningar nu i Mars och några i April, dock lokalt men det är skoj det också! Kommer förmodligen se oss uppträda på UKM och om inte, så spelar vi i Landskrona i slutet på Mars och i April! Var/när/hur kan nu få svar på över msn.

KEEP ROCKIN'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0