ETT TAG SEDAN

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade våran blogg och det har inte hänt så mycket faktist har haft två gig, vart den ena blev en katastrof eftersom dem mixade ljudet så otroligt otroligt dåligt.

Här är en film på första giget den 26/3 på PLANTAN i LANDSKRONA!
Tack så sjukt mycket för alla som kom, kvällen hade inte blvivit så bra som den blev om inte ni hade varit där och stället hade heller inte gungat så pass mycket som det gjorde om inte ni varit där!
Återigen, TACK!

(Tack Henke Forsberg som filmade och ställde upp hela dagen/kvällen!)
http://www.youtube.com/watch?v=gh2Cm6fUG6M



Och efter iget blev vi radiointervjuade och här är en länk till en vidoeo som faktist jag spelade in!
I videon så berättar Rock Maze om ett pinsamt fylleminne, ENJOY!

http://www.youtube.com/watch?v=_K0K_MvLrno&feature=related



Nu händer inte så mycket mer förutom att vi ska spela in vårt Album "Born to Lose" i slutet av Maj och förhoppningsvis så släpps det i mitten/slutet. Samma dag som skivan släpps (beroende på dag) så ska vi försöka hyra en lokal och ordna en RELEASE-FEST där dem som vill komma får komma, dock ska ni höra av er till mig innan. Oinbjudna gäster kommer absolut inte in, så gör er inte besväret! Men som sagt, jag återkommer med en exakt datum!

THATS ALL!
Have a good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0